27 de març de 2011

DEDIQUEM-NOS POESIA

EN UN DELS ESPAIS ANTERIORS DEL NOSTRE BLOC VAM FER UN RACÓ POÈTIC.

ELS NOSTRES POETES I POETISES DE LA COLLA US VOLEM FER UNA ALTRA ENTREGA DE POEMES.

ANIMEM-NOS TOTS PLEGATS  COLLA DEL LLORO 36 I FAMÍLIA A DEDICAR-NOS I CREAR POESIES ALS UNS ALS ALTRES.

JO M'ANIMO A DEDICAR-VOS A TOTS I A TOTES, APROFITANT EL DESPERTAR DE LA PRIMAVERA, LA QUAL S'HA PASSAT ENSOPIDA ENTRE NÚVOLS DE COTÓ I JA ÉS HORA QUE COMENCI A DESPERTAR I AMB ELLA TOTA LA  NATURA.


PER VOSALTRES GUAPETS I GUAPETES!!!
          
               La Primavera                                                             La Primavera


AQUEST MATÍ, D’AMAGAT,                                           Pra pre pri
 HA ARRIBAT LA  PRIMAVERA                            la primavera, la primavera.
LA DUIA PENJADA AL BEC,                                           Pra pre pri
TOT XISCLANT, UNA ORENETA.                          la primavera ja està aquí

L’ORENETA HA ALÇAT EL VOL                                    Pra pre pri
I AMB UN COP D’ALA LLEUGERA                       neixen les flors, canten les aus
HA SEGAT UN RAIG DE SOL                                          Pra pre pri
I HA FLORIT TOTA LA TERRA                              hi ha papallones al meu jardí.
                                     
GRUP: RASMUS,BERTA,LAIA,PAU, JOEL I TATIANA.

UN PAISAXA DE NEU
PAISAZA DE BLANC
FIGURES DE NEU I ABRAS
LA NEU ES FINA
QUAN ELS NENS ESTIRAN PALTRINEU
LA NEU OLORA AIGUA
TÉ GUST A AIGUA
MEINCANTA TIRARMA BOLES DE NEU

GRUP:XAVI, IVÁN, ELOI,NEO I MARC Q.


LA GRANOTA DE BOXA
LA GRANOTA VERDA,
ES PETITA I BOSAXADORA
SUAU I FINA
CANTA I RIU
I SALTA BOIXA
JUDIT
EL BARÇA

EL BARÇA ELS GOLS MAMOCIONEN
QUAN FAN FALTES TAMBE
HO QUIN GOL DE MESSI
TOTS A CRIDAR BEN FORT
GOOOL GOOOL DE MESSI
I EL BARÇA A GUANYAT
GRASIES AL MESSI TOTS AN GUANYAT
VISCA EL BARÇA!!!!!

BERTA
EL FONS MARÍ

LAS AIUAS SON TRANCILAS
I ALS ANIMALS AS TAN DURMIN
LAS SIRENAS ASTAN CANTAN
I ALS PEIXOS AS TAN TUCAN

CRISTINA MARE DE LA JUDIT

LA JUDIT

M'EMOCIONA VEURE COM CREIX I LO GRAN I GUAPA QUE ES FA.
M'EMOCIONA PEL MATÍ,PEL MIGDIA I PER LA NIT
I ALLÀ ON ESTÀ!!!!
M'AGRADA JUGAR AMB ELLA
I COMPARTIR MOMENTS D'AQUÍ I D'ALLÀ.

8 comentaris:

JUDIT ha dit...

heu vist ELS MEUS 1er I 2on POEMES?.
DONS ESTAN AQUI PENJATS AL BLOC.

TAMBE HI HA UN QUE HA FET LA MEVA MARE.

PERO ENCARA NO SE SI ES EL SEU PRIMER POEMA
HHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

ADEU

!!!!!

Anònim ha dit...

NEO:
LA PRIMAVERA ARRIBA
LA NEU ES RETIRA
I LA MEVA ALEGRIA
ÉS REPENTINA!


US AGRADA?

Anònim ha dit...

UN ALTRE:
EL SOL ÉS RODÓ
I LI FAIG UN PETÓ
LA LLUNA ÉS BLANCA I M'ENCANTA.
LA NIT I EL DIA S'ESTIMEN
UN DORM DE DIA
L'ALTRE IL.LUMINA.



NEO.....BONA NIT!

GABRIEL MIZRAHI Y FAMILIA ha dit...

Gabriel: però... en quin grup surt jo?...bueno al meu germanet li diría:
N'hi ha un bebé plorant
i li cantem una nana
quan s'ha dorm de prop
i li posem al bressol!

Carla ha dit...

ELS OSEIS I LAS ORENETAS SON
INTAIGENS COM EL LLORO TRENA 36
ES EL PROGECTA MES GUAI I ENTERESANT US ESTIMLO COLLA DEL
LLCRO 36

Anònim ha dit...

la primavera
a aribat
las papallonas
van da flor en flor
vert al camp
sota el sol
la primavera
a arribat!!!

Ara una de broma

soi rapero
me pinto el pelo
mi madre no me deja
y me tira de la oreja

jejjejejejjeje
xavi

Anònim ha dit...

Hi havia un elefant
es passeja cantant
El cul i la trompa mou
Es dona la volta i trepija un ou
Molt grans te ls orelles
però en canvi no té celles
Te una amiga papallona
es diu Mariona
i viu a Tarragona


Lucía

tatiana ha dit...

el sol s'amaga en els núvols i a mi m'agrada que surti l'arc de sant marti i la pluja.